Ce putem face noi pentru promovarea sportului columbofil...

Ce putem noi face pentru a ajuta la promovarea sportului columbofil, este să antrenăm şi să lansăm păsările din zone cu expunere mare la public. Parcuri, şcoli, oriunde se află oameni prin preajmă, explicându-le ce facem. În pauza de masă, duceţi-vă în parcare şi eliberaţi păsările una câte una. Foarte des, oamenii vin să vadă ce fac. LASATI COPIII SA ATINGA SI SA MANGAIE PORUMBEII !

marți, 31 mai 2011

Din Calendarul De Activitati Columbofile Lunare

Vă invit să aruncăm o privire retrospectivă asupra activităţilor întreprinse în ultimele 4 săptămâni, după care aş vrea să vă împărtăşesc ideile mele referitor la antrenamentele premergătoare concursurilor şi la îngrijirea reproducătorilor. În iunie, ne-am vaccinat porumbeii împotriva variolei şi paramixovirozei, le-am administrat pastile împotriva viermilor şi tricomonozei, le-am smuls a 9-a şi a 10-a pană de avânt, i-am scufundat în soluţie de Malathion 57% cu acţiune împotriva paraziţilor externi, după care a urmat o pastilă împotriva paraziţilor interni. Am semi-obscurizat adăposturile şi nu am deranjat păsările pentru ca acestea să înceapă în bune condiţii năpârlirea. În a 3-a săptămână din iunie, le-am administrat porumbeilor un tratament împotriva tricomonozei timp de 3 zile, urmat timp de o zi de Digestal şi Pigeon Power sau Ferro Prodol pe boabe.
...........
Durează între 7 şi 10 zile până ce păsările încep să zboare de plăcere în această perioadă. Însă nu mă deranjează pentru că se află în continuare sub tratament şi încă mai au nevoie de timp până când penele smulse cresc la loc. Până la jumătatea lui iulie, cu puţină stimulare (zbor forţat / la steag), echipa începe din nou să zboare 30-40 de minute în jurul crescătoriei, dimineaţa şi seara. Abia acum suntem gata să începem antrenamentele. De obicei, durează cam 7-10 zile până să creştem distanţa de la prima locaţie de lansare, făcând salturi nu mai mari de 2,5 km şi ajungând astfel până la 20 km. Când încep să vină glonţ de la 20 km, putem sări rapid la 35 km, apoi la 50 km. Odată ajunşi la 50 km, am terminat cu antrenamentele.

Aflati mai multe din "Calendarul De Activităţi Columbofile Lunare"

Pentru succesul tău ,

Claudian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu