Ce putem face noi pentru promovarea sportului columbofil...

Ce putem noi face pentru a ajuta la promovarea sportului columbofil, este să antrenăm şi să lansăm păsările din zone cu expunere mare la public. Parcuri, şcoli, oriunde se află oameni prin preajmă, explicându-le ce facem. În pauza de masă, duceţi-vă în parcare şi eliberaţi păsările una câte una. Foarte des, oamenii vin să vadă ce fac. LASATI COPIII SA ATINGA SI SA MANGAIE PORUMBEII !

sâmbătă, 10 aprilie 2010

-De ce acest blog

Acum 40 ani eram un mare iubitor al porumbeilor. Experienţa mea la 14 ani era, insa, una limitata, la fel si informatiile despre cresterea si ingrijirea porumbeilor.

Regret si acum ca nu am putut duce mai departe acest vis.




40 de ani mai târziu am găsit o carte care m-a făcut să retrăiesc bucuria copilului îndrăgostit de porumbei. Am considerat că această carte merită tradusă şi în limba română şi că orice iubitor de porumbei trebuie să poată afla cum să crească porumbei sănătoşi şi, de ce nu, viitori campioni.

Este o carte pe care orice columbofil ar trebui să o citească.

Prin intermediul acestui blog vă voi oferi cât mai multe informaţii pe care le puteţi găsi şi în cartea disponibilă on-line : Formula Succesului În Sportul Columbofil.

De asemenea, vă stau la dispoziţie pentru orice informaţii.

3 comentarii:

  1. frumoasa poveste si eu am 14 ani si sunt pasionat de zborurile cu porumbei , poate vb intrati pe id meu danutz0920 !

    RăspundețiȘtergere
  2. superba povestea dumneavoastra si va multumesc din tot sufletul pt ajutorul acordat

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos!
    http://porumbeidelabuzau.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere